بازی Mortal Kombat 11 دقیقا همان تجربه مبارزهای خشن، خونین، پر از تکهتکهشدن شخصیتها یا Fatalityهای وحشتناک است و در چنین مواردی استودیو ندررلم حتی یک قدم رو به عقب هم برنداشته و حتی برعکس، بازی را بیش از پیش تبدیل به اثری خشن و جدی کرده است که قطعا برای طرفداران همیشگی مجموعه خوشایند و برای آنهایی هم که با چنین جنبههایی از مورتال کامبت مشکل داشتند آزاردهنده خواهد بود. یکی از بخشهایی که بازی در آن از موفقیتهای Injustice 2 الهام گرفته، همین بخش داستانی است و به همین سبب شاهد روایتی هستیم که بیش از همیشه سینمایی شده است و برای مثال نحوه انتقال بازی از میانپردهها به مبارزات حالتی کاملا سینمایی بهخود گرفته و از همیشه جذابتر است. بهعنوان بخش داستانی یک بازی مبارزهای، این قسمت در مورتال کامبت ۱۱ قابل قبول و کار راهانداز است.
کلیت داستان بازی Mortal Kombat 11 حول محور ایده دستکاری زمان میچرخد. به بیان دقیقتر، داستان از جایی آغاز میشود که شخصیت شیناک شکست خورده و ریدن در حال شکنجه کردن وی است. با اینکه همهچیز بر وفق مراد دنیای ایرثرلم بهنظر میرسد، اما پس از ظاهر شدن کرونیکا، شخصیت منفی جدید بازی، متوجه میشویم که از این خبرها نیست و وی همهچیز را تحت کنترل دارد. قدرت اصلی کرونیکا، دستکاری زمان است و خب سازندگان از این ایده استفاده کرده و مخصوصا در دقایق ابتدایی بازی تقابلهای جذابی رقم زدهاند. برای مثال مشاهده مبارزه دو جانی کیج با یکدیگر که از بعدهای زمانی متفاوتی هستند یا تماشای تقابل دو جکس باهم که حضور در بازههای زمانی مختلف آنها را تبدیل به افرادی با خصوصیات متفاوت کرده است، جالب است و ایده خوبی هم بهنظر میرسد.
درباره این سایت